Aktualności
- Szczegóły

Dynamiczny rozwój wirtualnego doradztwa, wprowadzenie do oferty innowacyjnych rozwiązań, które łączą w sobie nowoczesne wzornictwo i doskonałe parametry, rozszerzenie sieci sprzedaży i wisienka na torcie, a może swoista klamra kompozycyjna – nowa identyfikacja wizualna. O tym, jak zmienia się marka OknoPlus i skąd pomysł na zmiany opowiada Dawid Mickiewicz, Kierownik Marketingu OknoPlus.
Czytaj więcej: Marka z widokiem na nowoczesność. Odświeżona identyfikacja wizualna OknoPlus
- Szczegóły
Serwis Prezentmarzeń realizując sondę „Covidowe rozrywki Polaków" sprawdził jak pandemia wpłynęła na wydatki przeznaczane na spędzanie czasu wolnego. Jak pokazały wyniki, co drugi respondent uważa, że nie wydajemy w pandemii wcale mniej na rozrywkę miesięcznie, tylko zamieniliśmy ją na wersję online. Według 55% zapytanych Polaków średnio przeznaczamy na ten cel od 100 do 200 zł miesięcznie, zdaniem 21% powyżej 300 zł. W opinii 23% tylko do 50 zł, bo musimy obecnie oszczędzać.
Czytaj więcej: Ile wydajemy na rozrywki w pandemii? Wyniki sondy
- Szczegóły

Dnia 28 maja 2021 r. w Państwowej Agencji Prasowej odbyła się konferencja prasowa „Bezpieczeństwo wodne kraju” organizowana przez Fundację Polska Ziemia. Spotkanie z ekspertami miało zwrócić uwagę na fakt wysychania naszego kraju. Konferencja prasowa jest elementem ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-społecznej „Nie Przelewaj”
Czytaj więcej: Konferencja prasowa fundacji Polska Ziemia: "Bezpieczeństwo wodne kraju"
- Szczegóły